Now showing items 1-5 of 5

    • A poowerful tool continue teaching students and ourselves 

      Khramtsova, M. V. (АГУ, 2013)
      Khramtsova, M. V. A poowerful tool continue teaching students and ourselves / M. V. Khramtsova // Межкультурная коммуникация и СМИ : материалы IV Международной научно-практической конференции, Барнаул, 15 июня 2013 г. – 2013. – С. 44-47.
      2014-03-31
    • Frequent Testing and its Impact on Students’ Performance 

      Khramtsova, M. V. (БНТУ, 2015)
      Khramtsova, M. V. Frequent Testing and its Impact on Students’ Performance / M. V. Khramtsova // Этналогія: генезіс традыцыйнага : матэрыялы Міжнароднай навуковай канферэнцыі, 25–26 красавіка 2014 года / рэд. кал.: Н. П. Мартысюк, М. В. Макарыч. – Мінск : БНТУ, 2015. – С. 125-128.
      2015-04-01
    • Sitcoms as a refreshing break in business english class routine 

      Khramtsova, M. V. (БНТУ, 2020)
      Khramtsova, M. V. Sitcoms as a refreshing break in business english class routine / M. V. Khramtsova // IX Форум вузов инженерно-технологического профиля Союзного государства : сборник материалов, г. Минск, 26–30 октября 2020 г. / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 177-178.
      2022-09-15
    • Unleashing the power of Twitter 

      Khramtsova, M. V. (АГУ, 2013)
      Khramtsova, M. V. Unleashing the power of Twitter / M. V. Khramtsova // Межкультурная коммуникация и СМИ : материалы IV Международной научно-практической конференции, Барнаул, 15 июня 2013 г. – 2013. – С. 47-50.
      2014-03-31
    • Warm ups for net generation of students aimed at developing their listening proficiency 

      Khramtsova, M. V. (БГУИР, 2016)
      This article reviews some strategies and approaches to Net Generation of students with intermediate and pre-intermediate level of listening proficiency. It provides concrete guidelines for integrating internet resources, selecting and applying appropriate video and audio materials as systematic warm ups for business English classes.
      2022-10-25