Show simple item record

dc.contributor.authorИващенко, С. А.ru
dc.contributor.authorКравченя, Э. М.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-09-22T07:13:12Z
dc.date.available2021-09-22T07:13:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationИващенко, С. А. Некоторые аспекты внедрения модульно рейтинговой системы обучения / С. А. Иващенко, Э. М. Кравченя // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы III международной научно-практической конференции, 23, 24 октября 2008 г., Минск, БНТУ / редкол.: Б. М. Хрусталев (гл. ред.) [и др.] ; под общ. ред. Б. М. Хрусталева. – Минск : БНТУ, 2009. – С. 64-69.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/101358
dc.description.abstractIn article methodical questions of the organization of module-rating system of training are considered. It is offered three variants of certification of the student on discipline. Questions of the organization of final certification are examined. The conclusion about necessity of introduction of module-rating system of an estimation of knowledge for educational process is done.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleНекоторые аспекты внедрения модульно рейтинговой системы обученияru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record