Некоторые аспекты внедрения модульно рейтинговой системы обучения
dc.contributor.author | Иващенко, С. А. | ru |
dc.contributor.author | Кравченя, Э. М. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T07:13:12Z | |
dc.date.available | 2021-09-22T07:13:12Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Иващенко, С. А. Некоторые аспекты внедрения модульно рейтинговой системы обучения / С. А. Иващенко, Э. М. Кравченя // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы III международной научно-практической конференции, 23, 24 октября 2008 г., Минск, БНТУ / редкол.: Б. М. Хрусталев (гл. ред.) [и др.] ; под общ. ред. Б. М. Хрусталева. – Минск : БНТУ, 2009. – С. 64-69. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/101358 | |
dc.description.abstract | In article methodical questions of the organization of module-rating system of training are considered. It is offered three variants of certification of the student on discipline. Questions of the organization of final certification are examined. The conclusion about necessity of introduction of module-rating system of an estimation of knowledge for educational process is done. | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Некоторые аспекты внедрения модульно рейтинговой системы обучения | ru |
dc.type | Working Paper | ru |