dc.contributor.author | Зуенок, А. Ю. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T07:12:51Z | |
dc.date.available | 2021-10-11T07:12:51Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Зуенок, А. Ю. Роль метода проектов в формировании технологической культуры личности / А. Ю. Зуенок // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VI Международной научно-практической конференции, 29-30 ноября 2012 г. : в 2 ч. / редкол.: Б. М. Хрусталев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2012. – Ч. 1. – С. 69-73. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/103989 | |
dc.description.abstract | Landmark education students to assimilate a certain amount of knowledge in today myself completely exhausted. Schools are designed, above all, create the ability to learn, to obtain information, to extract from it the necessary knowledge. Only under this condition can be realized by the idea of lifelong learning. In this connection special importance is the organization of technological education and the technological culture of the individual. | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Роль метода проектов в формировании технологической культуры личности | ru |
dc.type | Working Paper | ru |