Show simple item record

dc.contributor.authorЗуенок, А. Ю.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-10-11T07:12:51Z
dc.date.available2021-10-11T07:12:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЗуенок, А. Ю. Роль метода проектов в формировании технологической культуры личности / А. Ю. Зуенок // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VI Международной научно-практической конференции, 29-30 ноября 2012 г. : в 2 ч. / редкол.: Б. М. Хрусталев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2012. – Ч. 1. – С. 69-73.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/103989
dc.description.abstractLandmark education students to assimilate a certain amount of knowledge in today myself completely exhausted. Schools are designed, above all, create the ability to learn, to obtain information, to extract from it the necessary knowledge. Only under this condition can be realized by the idea of lifelong learning. In this connection special importance is the organization of technological education and the technological culture of the individual.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleРоль метода проектов в формировании технологической культуры личностиru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record