Show simple item record

dc.contributor.authorСкорая, К. В.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-03-05T10:52:30Z
dc.date.available2022-03-05T10:52:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСкорая, К. В. Особенности ценообразования в условиях внедрения цифрового маркетинга на промышленном предприятии / К. В. Скорая // Новые горизонты - 2021 : сборник материалов VIII Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 11-12 ноября 2021 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2021. – Т. 2. – С. 228-229.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/110004
dc.description.abstractModern trends in the development of society have led to a situation in which digital marketing has become the most important method of promoting goods and services. However, with the digitalization of enterprises, pricing uncertainties have arisen. The purpose of this article is to describe the features of pricing in the context of the formation of a digital marketing strategy.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleОсобенности ценообразования в условиях внедрения цифрового маркетинга на промышленном предприятииru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record