Show simple item record

dc.contributor.authorАндреенко, Н. К.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-03-05T10:52:37Z
dc.date.available2022-03-05T10:52:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationАндреенко, Н. К. Роль influence-маркетинга в маркетинговой стратегии предприятия / Н. К. Андреенко // Новые горизонты - 2021 : сборник материалов VIII Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 11-12 ноября 2021 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2021. – Т. 2. – С. 105-107.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/110071
dc.description.abstractThe paper defines influence marketing, discusses its main methods, features of promotion in the Belarusian market. The paper also provides several examples of such promotion. Finally, a conclusion is made about the effectiveness of this method of promotion.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleРоль influence-маркетинга в маркетинговой стратегии предприятияru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record