dc.contributor.author | Дроботова, Е. В. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T13:03:00Z | |
dc.date.available | 2022-04-01T13:03:00Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Дроботова, Е. В. Профессиональное самосознание как основа личностно-профессионального становления будущего специалиста / Е. В. Дроботова // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы V Международной научно-практической конференции, 24-25 ноября 2011 г. : в 2 ч. / редкол.: Б. М. Хрусталев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2011. – Ч. 2. – С. 60-65. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/110848 | |
dc.description.abstract | In modern high school it is not enough to form only the system of knowledge and skills, it is also necessary’ to develop the personality of a future professional. The coordination between personal and professional formation of a person should become the basic characteristic of the higher vocational framing. Professional self-identification is the basis of professional development. It encourages a specialist to acquire professionally required qualities, which determines the efficiency of accumulating professional knowledge and practical skills. | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Профессиональное самосознание как основа личностно-профессионального становления будущего специалиста | ru |
dc.type | Working Paper | ru |