Show simple item record

dc.contributor.authorСмольская, В. Н.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-04-01T13:03:05Z
dc.date.available2022-04-01T13:03:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationСмольская, В. Н. Формирование навыков вербальной интерпретации как важный компонент содержания обучения иностранному языку в неязыковом вузе / В. Н. Смольская // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы V Международной научно-практической конференции, 24-25 ноября 2011 г. : в 2 ч. / редкол.: Б. М. Хрусталев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2011. – Ч. 2. – С. 216-221.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/110888
dc.description.abstractThe article is about development of habits of verbal interpretation in the teaching process in technical university. It’s pointed out that habits of verbal interpretation can be divided into two groups according to the stages of their development: kermeneiitic reading and hermeneutic statement. The article is addressed to English teachers of technical universities and colleges.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleФормирование навыков вербальной интерпретации как важный компонент содержания обучения иностранному языку в неязыковом вузеru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record