Show simple item record

dc.contributor.authorВоротницкий, С. С.ru
dc.contributor.authorПетренко, Ю. Н.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-04-01T13:03:06Z
dc.date.available2022-04-01T13:03:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationВоротницкий, С. С. Педагогические аспекты введения в нечеткую логику / С. С. Воротницкий, Ю. Н. Петренко // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы V Международной научно-практической конференции, 24-25 ноября 2011 г. : в 2 ч. / редкол.: Б. М. Хрусталев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2011. – Ч. 2. – С. 27-31.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/110898
dc.description.abstractThe artificial intelligence (Al) techniques are recently finding widespread applications in science and engineering. The research in AI is very fascinating and challenging, and a large segment of the scientific and engineering community is devoting efforts in this area. The AI includes expert systems which belongs to hard computing whereas soft computing encompasses fuzzy logic, neural networks, and probabilistic techniques such as genetic algorithms. The goal of this paper is to discuss the application of fuzzy logic in industry and engineering education.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleПедагогические аспекты введения в нечеткую логикуru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record