Влияние компьютерного контроля знаний на мотивацию обучения
Bibliographic entry
Зуёнок, Д. В. Влияние компьютерного контроля знаний на мотивацию обучения / Д. В. Зуёнок ; науч. рук. А. А. Дробыш // Инженерно-педагогическое образование в XXI веке : материалы V Республиканской научно-практической конференции молодых ученых и студентов БНТУ (65-й студенческой научно-технической конференции БНТУ), 23,24 апреля 2009 г. : в 2 ч. / ред. кол. С. А. Иващенко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2009. – Ч. 2. – С. 20-23.
Abstract
Regular use of test tasks raises motivation of training to what testify: high activity of work on employment, interest to development of the existing software, spirit of competitiveness, quantity of positive emotions during the employment, steady aspiration to «win» the computer, having proved thus presence of firm knowledge of a subject, interest to independent preparation.