Show simple item record

dc.contributor.advisorЛузан, А. А.ru
dc.contributor.authorЗайкова, С. А.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-06-22T11:30:25Z
dc.date.available2022-06-22T11:30:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЗайкова, С. А. Фірмовы стыль і яго роля ва ўнутранай цэласнасці кампаніі / С. А. Зайкова ; науч. рук. А. А. Лузан // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2022», 19-26 апреля 2022 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 136-137.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/112913
dc.description.abstractМногія буйныя кампаніі і агенцтвы захопленыя размовамі аб тым, як самавіты фірмовы стыль прыцягвае спажыўцоў. На гэта есць важкая прычына – гэта праўда, але, магчыма, хтосьці недаацэньвае важнасць моцнай карпаратыўнай ідэнтычнасці як унутранага аспекту кампаніі.ru
dc.language.isoberu
dc.publisherБНТУru
dc.titleФірмовы стыль і яго роля ва ўнутранай цэласнасці кампанііru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationMany large companies and agencies are passionate about talking about how solid corporate identity attracts consumers. There is a good reason for this - it is true, but perhaps someone underestimates the importance of a strong corporate identity as an internal aspect of the company.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record