Show simple item record

dc.contributor.authorПильгун, Т. В.ru
dc.coverage.spatialГомельru
dc.date.accessioned2022-08-17T07:54:59Z
dc.date.available2022-08-17T07:54:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПильгун, Т. В. Создание системы показателей качества транспортных услуг - фактор повышения конкурентоспособности транспортных предприятий = Creation of quality indicators system of transportation services is the factor to enhance competitiveness of transport enterprises / Т. В. Пильгун // Вестник Белорусского государственного университета транспорта. — 2017. — № 1. — С. 93-96.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/117805en
dc.description.abstractПриводятся обоснования необходимости разработки и внедрения системы показателей качества транспортных услуг как способа создания обратной связи с потребителями услуг. Создание базы показателей качества услуг в рамках единой транспортной системы позволит оживить рынок транспортных услуг, мотивировать перевозчиков к совершенствованию своей работы для укрепления конкурентоспособности, повысить эффективность управления процессами качества на предприятиях, оказывающих транспортные услуги.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБелорусский государственный университет транспортаru
dc.titleСоздание системы показателей качества транспортных услуг - фактор повышения конкурентоспособности транспортных предприятийru
dc.title.alternativeCreation of quality indicators system of transportation services is the factor to enhance competitiveness of transport enterprisesen
dc.typeArticleen
local.description.annotationThe article explains the necessity to develop and implement a system of quality indicators of transportation service as a tool for creating a feedback from consumers of the services. The creation of a database of service quality indicators within the framework of a single transport system will revive the transport services market. It will motivate carriers to perfect their work with the aim to strengthen their competitiveness, and to enhance the effectiveness of quality processes management at the enterprises providing the transportation services.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record