Show simple item record

dc.contributor.authorХодоскин, Д. П.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-11-14T06:49:34Z
dc.date.available2022-11-14T06:49:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationХодоскин, Д. П. Сравнение результатов прогнозирования приведенной аварийности в конфликте «Транспорт-транспорт» при использовании новой и базовой методик = Comparison of the results of prediction of the reduced accident rate in the Transport-transport conflict when using new and basic methods / Д. П. Ходоскин // Автотракторостроение и автомобильный транспорт : сборник научных трудов : в 2 томах / Белорусский национальный технический университет, Автотракторный факультет ; редкол.: Д. В. Капский (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 134-138.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/122394
dc.description.abstractВ данной статье отражены результаты сравнения двух вариантов прогнозирования приведенной аварийности в попутном транспортном потоке по новой методике (с учетом конфликтных зон на входах и по перекресткам в целом) и соответственно по базовой методике Врубеля-Капского (по перекресткам в целом).ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleСравнение результатов прогнозирования приведенной аварийности в конфликте «Транспорт-транспорт» при использовании новой и базовой методикru
dc.title.alternativeComparison of the results of prediction of the reduced accident rate in the Transport-transport conflict when using new and basic methodsru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationThis article reflects the results of comparing two options for predicting the reduced accident rate in an associated traffic flow using a new method (taking into account conflict zones at the entrances and at intersections as a whole) and, accordingly, according to the basic Vrubel-Kapsky method (for intersections as a whole).ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record