dc.contributor.author | Бовбель, Е. В. | ru |
dc.contributor.author | Кислач, А. О. | ru |
dc.contributor.author | Лаврова, К. А. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T06:05:45Z | |
dc.date.available | 2023-01-26T06:05:45Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бовбель, Е. В. Игровой интерактив и визуальная айдентика культурно-образовательных проектов / Е. В. Бовбель, А. О. Кислач, К. А. Лаврова // Новые горизонты - 2022 : сборник материалов IX Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 10-11 ноября 2022 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 152-154. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/125732 | |
dc.description.abstract | The paper considers interactive game options and visual design of a cultural project, created by students of the Information Technologies in Culture Department and library specialists of the Belarusian State University of Culture and Arts, “Mystical Belarus”, dedicated to Belarusian cinema. The importance of game options and visual design of cultural project with educational content is analyzed., | ru |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Игровой интерактив и визуальная айдентика культурно-образовательных проектов | ru |
dc.type | Working Paper | ru |