Show simple item record

dc.contributor.authorДжумалиева, А. Д.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2023-01-26T06:05:46Z
dc.date.available2023-01-26T06:05:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДжумалиева, А. Д. Адаптация западных компаний в Китае / А. Д. Джумалиева // Новые горизонты - 2022 : сборник материалов IX Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 10-11 ноября 2022 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2022. – Т. 2. – С. 173-175.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/125745
dc.description.abstractIn the context of large-scale internationalization, the advertising message is borrowed from a different sociocultural environment. In this case its perception is complicated due to the national and cultural peculiarities of non-verbal information by people from different countries. For this reason, there is a need to adapt the company's products to the peculiarities of consumers of foreign-language advertising.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleАдаптация западных компаний в Китаеru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record