Псіхалагічная дыягностыка навучэнцаў і асобасна арыентаванае навучанне
Bibliographic entry
Доўгі, С. А. Псіхалагічная дыягностыка навучэнцаў і асобасна арыентаванае навучанне / С. А. Доўгі ; нав. кір. Я. П. Дзірвук // Инженерно-педагогическое образование в XXI веке : материалы республиканской научно-практической конференции молодых ученых и студентов (25 ноября 2022 г.) : в 2 ч. / редкол.: А. М. Маляревич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2023. – Ч. 1. – С. 21-23.
Abstract
У артыкуле прадстаўлена асаблівая роля ў вырашэнні задач удасканалення вучэбна-выхаваўчага працэсу, стварэння ўмоў для пазітыўнага развіцця асобы навучэнцаў і фарміравання канкурэнтназдольнага спецыяліста якая належыць псіхадыягностыцы.