dc.contributor.author | Ли, А. Е. | ru |
dc.contributor.author | Шульский, А. В. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2015-01-28T08:27:04Z | |
dc.date.available | 2015-01-28T08:27:04Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Ли, А. Е. Внедрение инновационных технологий в практику образовательной деятельности для улучшения качества обучения = Implementation of innovative technologies in the practice of educational activities to improve the quality of education / А. Е. Ли, А. В. Шульский // Интеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 1. Педагогическая логистика: образование, наука, экономика / под ред. Б. М. Хрусталева, В. Л. Соломахо. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 70 - 73. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/12779 | |
dc.description.abstract | Innovation – is a direct way of integration of education, science and industry. Simultaneously, innovation in all aspects: the organizational, methodological and applied – is the main tool to improve the quality of education. The purpose of innovation is a qualitative change in the personality of the student in comparison with the traditional system. This is made possible by the introduction of a professional activity is not known practice of teaching and educational program that involved the removal of teacher crisis. | en |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Внедрение инновационных технологий в практику образовательной деятельности для улучшения качества обучения | ru |
dc.title.alternative | Implementation of innovative technologies in the practice of educational activities to improve the quality of education | en |
dc.type | Working Paper | ru |
dc.relation.book | Интеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 1. Педагогическая логистика: образование, наука, экономика | ru |