Социально развивающий подход к обучению иностранным языкам
Another Title
Social approach as a foreign language teaching
Bibliographic entry
Шпановская, С. И. Социально развивающий подход к обучению иностранным языкам = Social approach as a foreign language teaching / С. И. Шпановская, В. В. Царенкова // Интеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 1. Педагогическая логистика: образование, наука, экономика / под ред. Б. М. Хрусталева, В. Л. Соломахо. – Минск : БНТУ, 2013. – С.
Abstract
The article deals with the problems of improving the quality of teaching foreign languages when social approach is used to setting teaching objectives and planning the results of education. On the basis of this approach lies a complex of reflexive and estimating procedures contributing to conceptual self-determination, self-organization and self-education of the student in his professional and social activity.