Использование игр и музыки в обучении иностранным языкам
Another Title
The usage of games and music in the process of teaching foreign languages
Bibliographic entry
Костюченко, В. Ю. Использование игр и музыки в обучении иностранным языкам = The usage of games and music in the process of teaching foreign languages / В. Ю. Костюченко // Интеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 2. Современные технологии в повышении качества образовательного процесса / под ред. Б. М. Хрусталева, В. Л. Соломахо. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 42 - 44.
Abstract
The article is devoted to the usage of such active learning methods as games and music in the process of teaching foreign languages. It also deals with the research of peculiarities and specific conditions necessary for game’s organization. The author emphasizes its importance not only for teaching purposes but also for creation friendly and positive atmosphere, for overall development of students.