Show simple item record

dc.contributor.authorБеланович, Е. М.ru
dc.contributor.authorКирасова, Е. О.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2024-01-23T11:03:49Z
dc.date.available2024-01-23T11:03:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБеланович, Е. М. Применение машинного обучения и больших данных в цифровом маркетинге / Е. М. Беланович, Е. О. Кирасова // Новые горизонты - 2023 : сборник материалов X Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 9-10 ноября 2023 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2023. – Т. 1. – С. 94-96.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/139799
dc.description.abstractThe article is devoted to the application of machine learning and Big Data in digital marketing. This article considers the concept and benefits of machine learning. The results and conclusions presented in the article are important to understand the importance of machine learning in marketing.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleПрименение машинного обучения и больших данных в цифровом маркетингеru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record