Characteristics for evaluating the effectiveness of the branded product’s design
Authors
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2024Publisher
Bibliographic entry
Рагель, А. И. Characteristics for evaluating the effectiveness of the branded product’s design / А. И. Рагель ; науч. рук. Л. В. Соловьёва // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации 2024», 12-25 апреля 2024 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 118-120.
Abstract
В статье рассмотрены характеристики для оценки эффективности дизайна фирменной продукции, созданной в рекламных целях.
Abstract in another language
The article considers characteristics for evaluating the effectiveness of the branded product's design, which was created for advertising purposes.