Show simple item record

dc.contributor.authorЛедвиг, И. С.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2025-01-29T11:00:12Z
dc.date.available2025-01-29T11:00:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛедвиг, И. С. Маркетинг мобильных приложений на примере реализации проекта «Orbi» рекламного агентства Ashwood Creative / И. С. Ледвиг // Новые горизонты – 2024 : сборник материалов XI Белорусско-китайского молодежного инновационного форума, 21-22 ноября 2024 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2024. – Т. 2. – С. 93-94.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/152667
dc.description.abstractThis paper examines the Orbi project, launched by the advertising agency Ashwood Creative in August 2024. The author analyzes the conditions for implementation and marketing tools used to achieve the goals.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleМаркетинг мобильных приложений на примере реализации проекта «Orbi» рекламного агентства Ashwood Creativeru
dc.typeArticleru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record