Show simple item record

dc.contributor.authorЛесницкая, В. А.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2025-01-29T11:00:12Z
dc.date.available2025-01-29T11:00:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛесницкая, В. А. Конкурентоспособность образовательного учреждения в контексте знакового потребления / В. А. Лесницкая // Новые горизонты – 2024 : сборник материалов XI Белорусско-китайского молодежного инновационного форума, 21-22 ноября 2024 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2024. – Т. 2. – С. 97-98.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/152669
dc.description.abstractThis article examines and summarizes the factors of competitiveness of educational institutions. The influence of digital technologies on the emergence of new types of education has been studied. It is revealed that the competition between traditional and new types of education has now intensified along with the emergence of a trend of iconic consumption, in which higher education and a diploma lose their original significance and status.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleКонкурентоспособность образовательного учреждения в контексте знакового потребленияru
dc.typeArticleru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record