Show simple item record

dc.contributor.authorАкунец, В. П.ru
dc.contributor.authorИвашин, Э. Я.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2016-03-28T09:30:14Z
dc.date.available2016-03-28T09:30:14Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationАкунец, В. П. Концепция маркетинга образовательных услуг / В. П. Акунец, Э. Я. Ивашин // Теоретическая и прикладная механика : международный научно-технический сборник. – Вып. 25. – 2010. – С. 332-333.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/22452
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleКонцепция маркетинга образовательных услугru
dc.typeArticleru
local.description.annotationFor marketing planning the system of scientifically grounded norms is required. The article gives the main principles of working up of production plans.


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record