Show simple item record

dc.contributor.authorКовелько, А. И.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2013-12-09T09:27:03Z
dc.date.available2013-12-09T09:27:03Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationКовелько А. И. Сервисный подход к управлению информационными технологиями / А. И. Ковелько // «Информационные технологии в образовании, науке и производстве» [Электронный ресурс] : Международная научно-техническая интернет-конференция, Минск, 16-17 ноября 2013 г. / Белорусский национальный технический университет, Международный институт дистанционного образования. – Минск, 2013. – Режим доступа : http://www.bntu.by/news/39-conference/951-mntk-mido-16-17.html.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/5576
dc.description.abstractThis article describes the concepts of IT services and service approach to managing information technology, revealed the link between process-and service approach from the point of view of logic management of the organization, are the advantages and disadvantages of the service approach to information technology managementru
dc.language.isoruru
dc.titleСервисный подход к управлению информационными технологиямиru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record