Impact of social media on the growth of small business
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2019Publisher
Bibliographic entry
Евсеева, А. Д. Impact of social media on the growth of small business / А. Д. Евсеева, А. О. Соколюк ; науч. рук. Н. П. Буланова // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2019», Минск, 10−25 апреля 2019 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 297-298.
Abstract
The topic of this article is relevant, as nowadays advertising and its placement in various social networks has a great influence on the development of small and medium-sized businesses in general. This technology for placing advertisements in social networks (Instagram, VK, and Facebook) is new and has not yet been fully explored.
Abstract in another language
Тема данной статьи является актуальной, так как в данный период времени реклама и ее размещение в различных социальных сетях оказывает большое влияние на развитие малого и среднего бизнеса в целом. Данная технология размещения рекламных объявлений в социальных сетях (Instagram, VK, Facebook) является новой и еще не исследована в полном объеме.