Design in marketing
Authors
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2020Publisher
Bibliographic entry
Волынец, Д. М. Design in marketing / Д. М. Волынец ; науч. рук. Е. Н. Лазарева // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 319-320.
Abstract
Nowadays, a lot of time is spent on promoting various ways of goods and services for the successful implementation of the business. Success depends on the ability to develop new creative products and services. It is also very important to retain the consumer after the purchased product or service. That will promote the share of fame in the market. Revenue and sales play a more important role in business than design. But design is not just about creating a beautiful item or service. Without design, businesses will not be able to convince consumers to part with their money on their own. This is not due to the lack of knowledge among those who run business, but the matter is in different ways of thinking and comprehending.
Abstract in another language
В наше время тратится очень много времени на продвижение различными способами товаров и услуг для успешной реализации бизнеса. Успех зависит от способности разрабатывать новые креативные товары и услуги. А также немало важно удержать потребителя после приобретенного им товара или услуги. Что продвинет долю известности на рынке. Доходы и продажи играют более важную роль в бизнесе, чем дизайн. Но дизайн это не только создание красивого предмета или сервиса. Без дизайна бизнес не сможет самостоятельно убедить потребителя расстаться с деньгами. Это не связано с нехваткой знаний у тех, кто руководит бизнесом, а дело в различных способах мышления.