Marketing policy in conditions of universal isolation or "insulating marketing"
Bibliographic entry
Юрьев, Г. Я. Marketing policy in conditions of universal isolation or "insulating marketing" / Г. Я. Юрьев ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 364.
Abstract
This article deals with the current issue of organization management and promotion of goods in conditions of general isolation with the help of tools of the complex "insulation marketing." The main problems of application, peculiarities of implementation, as well as the new concept of "insulation marketing" (as part of the complex of "anti-crisis marketing") have been studied, as well as the relevance and benefits of implementation have been proved.
Abstract in another language
В данной статье рассмотрен актуальный вопрос управления организацией и продвижение товара в условиях всеобщей изоляции с помощью инструментов комплекса "изоляционный маркетинг". Исследованы основные области применения, особенности внедрения, а также выделено новое понятие "изоляционный маркетинг", (как часть комплекса "антикризисного маркетинга") а также доказана актуальность и польза от внедрения.