The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising
Authors
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2020Publisher
Bibliographic entry
Ивашина, E. И. The perspectives of out-of-home advertising development - digital billboard advertising / E. И. Ивашина ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 330.
Abstract
The outdoor advertising business is developing at a high speed due to the main function of advertising - the achievement of the main goals of marketing communications. This article will consider one of the newest types of advertising - advertising on digital billboards.
Abstract in another language
Бизнес наружной рекламы развивается с высокой скоростью, что обусловлено основной функцией рекламы – достижение главных целей маркетинговых коммуникаций. В данной статье будет рассмотрен один из новейших видов рекламы – реклама на цифровых билбордов.