Стратэгіі неканфліктнага ўзаемадзеяння ўдзельнікаў інжынернага адукацыйнага працэсу
Bibliographic entry
Мартысюк, Н. П. Стратэгіі неканфліктнага ўзаемадзеяння ўдзельнікаў інжынернага адукацыйнага працэсу / Н. П. Мартысюк, В. А. Гаўрылава // Инновационные технологии в водном, коммунальном хозяйстве и водном транспорте [Электронный ресурс] : материалы республиканской научно-технической конференции, 20-21 мая 2021 г. / редкол.: С. В. Харитончик [и др.]. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 224-227.
Abstract
Педагагічныя ўмовы разглядаюцца ў якасці аднаго з найбольш значных фактараў, забяспечваючых эфектыўнасць стратэгій неканфліктнага
ўзаемадзеяння ўдзельнікаў інжынернага адукацыйнага працэсу. Такія стратэгіі, як інтэграцыя тэхналагічнага і гуманітарнага складнікаў у
змесце інжынернай адукацыі і арганізацыя прафесійна арыентаванага канструктыўнага ўзаемадзеяння суб’ектаў адукацыі, складаюць аснову неканфліктнага ўзаемадзеяння.