Now showing items 1-1 of 1

    • Стратэгіі неканфліктнага ўзаемадзеяння ўдзельнікаў інжынернага адукацыйнага працэсу 

      Мартысюк, Н. П.; Гаўрылава, В. А. (БНТУ, 2021)
      Педагагічныя ўмовы разглядаюцца ў якасці аднаго з найбольш значных фактараў, забяспечваючых эфектыўнасць стратэгій неканфліктнага ўзаемадзеяння ўдзельнікаў інжынернага адукацыйнага працэсу. Такія стратэгіі, як інтэграцыя тэхналагічнага і гуманітарнага складнікаў у змесце інжынернай адукацыі і арганізацыя прафесійна арыентаванага канструктыўнага ўзаемадзеяння суб’ектаў адукацыі, ...
      2021-07-02