Show simple item record

dc.contributor.authorВанкович, Г. Р.ru
dc.contributor.authorНовиков, В. А.ru
dc.contributor.authorСапун, О. Л.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2014-11-19T06:11:06Z
dc.date.available2014-11-19T06:11:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationВанкович, Г. Р. Применение принципов эмерджентности, конвергентности и дивергентности при подготовке инженерных кадров / Г. Р. Ванкович, В. А. Новиков, О. Л. Сапун // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 1 / ред. кол.: Б. М. Хрусталев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 17 - 22.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/10683
dc.description.abstractIn this paper we described the question of training of engineers based on the logistics approach. It is proposed to consider the educational process from three different positions of his influence on collective self-organization. It is shown that the inclusion of these particular mechanisms gives the expected synergies from the learning process. Proposed CASE-model of the educational process, including the structural elements of a training system and aimed at the harmonious combination of interests of the administration, faculty and students. The work is mainly of interest of specialists of teaching logistics.en
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleПрименение принципов эмерджентности, конвергентности и дивергентности при подготовке инженерных кадровru
dc.typeWorking Paperru
dc.relation.bookПроблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 1ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record