dc.contributor.author | Зенько, С. И. | ru |
dc.contributor.author | Ненартович, М. В. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2014-11-19T06:47:06Z | |
dc.date.available | 2014-11-19T06:47:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Зенько, С. И. Способы структурирования содержания учебных элементов при реализации модульного подхода к обучению учащихся математике / С. И. Зенько, М. В. Ненартович // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 1 / ред. кол.: Б. М. Хрусталев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 72 - 77. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/10696 | |
dc.description.abstract | This article offers one of the alternative approaches to teaching mathematics, such as the modular approach. Which aims to student-centered learning. The essence of a modular approach to learning, as well as the very notion of a module. Offered the most popular bulletin ways kompanovki educational elements in a modular approach, learning mathematics. Discussed in detail the following forms of line-flow diagram «tree», «building», for example, the sub-module «square systems of inequalities». | en |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Способы структурирования содержания учебных элементов при реализации модульного подхода к обучению учащихся математике | ru |
dc.type | Working Paper | ru |
dc.relation.book | Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 1 | ru |