Show simple item record

dc.contributor.authorМацкевич, К. В.ru
dc.contributor.authorБосая, Т. П.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2014-11-21T06:34:13Z
dc.date.available2014-11-21T06:34:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationМацкевич, К. В. Методика использования средств наглядности в трудовом обучении / К. В. Мацкевич, Т. П. Босая ; науч. рук. А. Ю. Зуенок // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 2 / ред. кол.: Б. М. Хрусталев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 126 - 129.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/10758
dc.description.abstractVisibility in the training helps to ensure that students have, thanks to the perception of objects and processes of the world, the understanding of the properly reflect objective reality, and at the same perceived phenomena are analyzed and summarized in connection with the learning objectives. Means of clarity on the lessons of labor training - this is a very necessary element. They help to better assimilation of knowledge among students, form an accurate representation of the object under study, whether it's the tool, material or process.en
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleМетодика использования средств наглядности в трудовом обученииru
dc.typeWorking Paperru
dc.relation.bookПроблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 2ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record