dc.contributor.author | Мацкевич, К. В. | ru |
dc.contributor.author | Босая, Т. П. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2014-11-21T06:34:13Z | |
dc.date.available | 2014-11-21T06:34:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Мацкевич, К. В. Методика использования средств наглядности в трудовом обучении / К. В. Мацкевич, Т. П. Босая ; науч. рук. А. Ю. Зуенок // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 2 / ред. кол.: Б. М. Хрусталев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 126 - 129. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/10758 | |
dc.description.abstract | Visibility in the training helps to ensure that students have, thanks to the perception of objects and processes of the world, the understanding of the properly reflect objective reality, and at the same perceived phenomena are analyzed and summarized in connection with the learning objectives. Means of clarity on the lessons of labor training - this is a very necessary element. They help to better assimilation of knowledge among students, form an accurate representation of the object under study, whether it's the tool, material or process. | en |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Методика использования средств наглядности в трудовом обучении | ru |
dc.type | Working Paper | ru |
dc.relation.book | Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 2 | ru |