dc.contributor.author | Ширневич, А. И. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2014-11-21T06:45:23Z | |
dc.date.available | 2014-11-21T06:45:23Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Ширневич, А. И. Дидактические игры на уроках трудового обучения / А. И. Ширневич; науч. рук. А. Ю. Зуенок // Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 2 / ред. кол.: Б. М. Хрусталев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 144 - 148. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/10763 | |
dc.description.abstract | Playing in the most general sense is a kind of non-productive activities in which the motive is not in its result, and in the process itself. The game promotes active, emotional cognition of reality, increases mental alertness and self-learners, develops psychic regulatory properties of their personality. | en |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Дидактические игры на уроках трудового обучения | ru |
dc.type | Working Paper | ru |
dc.relation.book | Проблемы инженерно-педагогического образования в Республике Беларусь : материалы VII Международной научно-практической конференции (28‒29 ноября 2013 года). В 2 ч. Ч. 2 | ru |