dc.contributor.author | Лойка, А. І. | ru |
dc.coverage.spatial | Минск | ru |
dc.date.accessioned | 2023-02-07T13:29:30Z | |
dc.date.available | 2023-02-07T13:29:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Лойка, А. І. Філасофія і новыя ўмовы арганізацыі адукацыйнага асяроддзя = Philosophy and new conditions for the organization of the educational environment / А. І. Лойка // Перспективы социально-гуманитарного образования в технических учебных заведениях [Электронный ресурс] : сборник научных статей по итогам научно-практической конференции, Минск, 9-10 декабря 2022 г. / редкол.: А. Н. Кукса, О. В. Лепеш, С. В. Боголейша. – Минск : БНТУ, 2023. – С. 104-108. | ru |
dc.identifier.uri | https://rep.bntu.by/handle/data/126078 | |
dc.description.abstract | Апісана цесная ўзаемасувязь эвалюцыі філасофіі з новымі формамі арганізацыі адукацыйнага асяроддзя з дапамогай інфармацыйных тэхналогій. Гэтыя тэхналогіі дасягнулі ўзроўню моцнага штучнага інтэлекту з кагнітыўнымі функцыямі. На гэтай аснове актыўна ствараюцца лічбавыя бібліятэкі, рэсурсы якіх фарміруюць электронныя выданні. У выніку ў фізічных супрацоўнікаў з'явіліся лічбавыя двайнікі, якія ва ўмовах эпідэміялагічных абмежаванняў дазваляюць выкарыстоўваць дыстанцыйныя формы навучання. | ru |
dc.language.iso | be | ru |
dc.publisher | БНТУ | ru |
dc.title | Філасофія і новыя ўмовы арганізацыі адукацыйнага асяроддзя | ru |
dc.title.alternative | Philosophy and new conditions for the organization of the educational environment | ru |
dc.type | Working Paper | ru |
local.description.annotation | The close relationship between the evolution of philosophy and new forms of organization of the educational environment with the help of information technologies is described. These technologies have reached the level of strong artificial intelligence with cognitive functions. On this basis, digital libraries are being actively created, the resources of which form electronic publications. As a result, physical employees have digital twins, which, under epidemiological restrictions, allow the use of distance learning. | ru |