Show simple item record

dc.contributor.authorЛойка, А. І.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2023-02-07T13:29:30Z
dc.date.available2023-02-07T13:29:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛойка, А. І. Філасофія і новыя ўмовы арганізацыі адукацыйнага асяроддзя = Philosophy and new conditions for the organization of the educational environment / А. І. Лойка // Перспективы социально-гуманитарного образования в технических учебных заведениях [Электронный ресурс] : сборник научных статей по итогам научно-практической конференции, Минск, 9-10 декабря 2022 г. / редкол.: А. Н. Кукса, О. В. Лепеш, С. В. Боголейша. – Минск : БНТУ, 2023. – С. 104-108.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/126078
dc.description.abstractАпісана цесная ўзаемасувязь эвалюцыі філасофіі з новымі формамі арганізацыі адукацыйнага асяроддзя з дапамогай інфармацыйных тэхналогій. Гэтыя тэхналогіі дасягнулі ўзроўню моцнага штучнага інтэлекту з кагнітыўнымі функцыямі. На гэтай аснове актыўна ствараюцца лічбавыя бібліятэкі, рэсурсы якіх фарміруюць электронныя выданні. У выніку ў фізічных супрацоўнікаў з'явіліся лічбавыя двайнікі, якія ва ўмовах эпідэміялагічных абмежаванняў дазваляюць выкарыстоўваць дыстанцыйныя формы навучання.ru
dc.language.isoberu
dc.publisherБНТУru
dc.titleФіласофія і новыя ўмовы арганізацыі адукацыйнага асяроддзяru
dc.title.alternativePhilosophy and new conditions for the organization of the educational environmentru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationThe close relationship between the evolution of philosophy and new forms of organization of the educational environment with the help of information technologies is described. These technologies have reached the level of strong artificial intelligence with cognitive functions. On this basis, digital libraries are being actively created, the resources of which form electronic publications. As a result, physical employees have digital twins, which, under epidemiological restrictions, allow the use of distance learning.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record