Когнитивные технологии самопознания в системе дополнительного образования взрослых
Another Title
The cognitive technologies of self-knowledge in the system of additional education for adults
Bibliographic entry
Прокопчик-Гайко, И. Л. Когнитивные технологии самопознания в системе дополнительного образования взрослых = The cognitive technologies of self-knowledge in the system of additional education for adults / И. Л. Прокопчик-Гайко, А. О. Дубченок // Интеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 1. Педагогическая логистика: образование, наука, экономика / под ред. Б. М. Хрусталева, В. Л. Соломахо. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 96 - 99.
Abstract
The cognitive technologies of self-knowledge are effective means which can contribute to vocational training and continuous development of the modern specialist in the constantly changing social environment. The methodically thoughtful inclusion of these technologies in the educational process contributes to increasing of the scientific level and consciousness of the professional activity of the specialist.