Show simple item record

dc.contributor.authorПрокопчик-Гайко, И. Л.ru
dc.contributor.authorДубченок, А. О.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2015-01-29T06:26:38Z
dc.date.available2015-01-29T06:26:38Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationПрокопчик-Гайко, И. Л. Когнитивные технологии самопознания в системе дополнительного образования взрослых = The cognitive technologies of self-knowledge in the system of additional education for adults / И. Л. Прокопчик-Гайко, А. О. Дубченок // Интеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 1. Педагогическая логистика: образование, наука, экономика / под ред. Б. М. Хрусталева, В. Л. Соломахо. – Минск : БНТУ, 2013. – С. 96 - 99.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/12824
dc.description.abstractThe cognitive technologies of self-knowledge are effective means which can contribute to vocational training and continuous development of the modern specialist in the constantly changing social environment. The methodically thoughtful inclusion of these technologies in the educational process contributes to increasing of the scientific level and consciousness of the professional activity of the specialist.en
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleКогнитивные технологии самопознания в системе дополнительного образования взрослыхru
dc.title.alternativeThe cognitive technologies of self-knowledge in the system of additional education for adultsen
dc.typeWorking Paperru
dc.relation.bookИнтеграция и повышение качества образовательных процессов как фактор модернизации экономики и промышленности Союзного государства : материалы Международного научно-практического форума (Минск, октябрь 2013 г.). В 2 т. Т. 1. Педагогическая логистика: образование, наука, экономикаru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record