Marketing and branding in the digital age: new approaches to the promotion of goods and services in the online environment, examples of successful marketing campaigns
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2024Publisher
Bibliographic entry
Яворко, Д. В. Marketing and branding in the digital age: new approaches to the promotion of goods and services in the online environment, examples of successful marketing campaigns / Д. В. Яворко, В. О. Богуцкая ; науч. рук. Л. В. Соловьева // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации 2024», 12-25 апреля 2024 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 145-146.
Abstract
In this article, we will look at marketing and branding in the digital age. Recent trends in Internet marketing and new approaches to the promotion of goods and services in the online environment, examples of successful marketing campaigns.
Abstract in another language
В этой статье мы рассмотрим маркетинг и брендинг в цифровую эпоху. Свежие тренды в интернет-маркетинге и новые подходы к продвижению товаров и услуг в онлайн-среде, примеры успешных маркетинговых кампаний.