Show simple item record

dc.contributor.advisorСоловьева, Л. В.ru
dc.contributor.authorЯворко, Д. В.ru
dc.contributor.authorБогуцкая, В. О.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2024-08-06T10:58:47Z
dc.date.available2024-08-06T10:58:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЯворко, Д. В. Marketing and branding in the digital age: new approaches to the promotion of goods and services in the online environment, examples of successful marketing campaigns / Д. В. Яворко, В. О. Богуцкая ; науч. рук. Л. В. Соловьева // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации 2024», 12-25 апреля 2024 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 145-146.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/147546
dc.description.abstractIn this article, we will look at marketing and branding in the digital age. Recent trends in Internet marketing and new approaches to the promotion of goods and services in the online environment, examples of successful marketing campaigns.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherБНТУru
dc.titleMarketing and branding in the digital age: new approaches to the promotion of goods and services in the online environment, examples of successful marketing campaignsru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationВ этой статье мы рассмотрим маркетинг и брендинг в цифровую эпоху. Свежие тренды в интернет-маркетинге и новые подходы к продвижению товаров и услуг в онлайн-среде, примеры успешных маркетинговых кампаний.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record