Aromamarketing as a means of attracting clients
Authors
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2019Publisher
Bibliographic entry
Белько, М. В. Aromamarketing as a means of attracting clients / М. В. Белько ; науч. рук. Н. Н. Перепечко // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2019», Минск, 10−25 апреля 2019 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 275-276.
Abstract
The relevance of my research lies in the importance of a relatively new way for the Belarusian market to attract customers – aromamarketing. The work will consider the objectives of the introduction of aromamarketing, its importance and relevance.
Abstract in another language
Актуальность моего исследования заключается в важности относительно нового для белорусского рынка способа привлечения клиентов – аромамаркетинга. В работе будут рассмотрены цели внедрения аромамаркетинга, его важность и актуальность.