Show simple item record

dc.contributor.advisorШумская, Н. И.ru
dc.contributor.authorТихонович, К. А.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2020-10-05T06:47:46Z
dc.date.available2020-10-05T06:47:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationТихонович, К. А. Problems of quality service development in state structures in the Republic of Belarus / К. А. Тихонович ; науч. рук. Н. И. Шумская // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 110-111.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/80097
dc.description.abstractThe concept of “quality of service” is considered, the main strategies of service in government agencies are analyzed. The analysis of the Belarusian service. Recommendations are given on improving service in private and state enterprises of the Republic of Belarus.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherБНТУru
dc.titleProblems of quality service development in state structures in the Republic of Belarusru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationРассмотрено понятие «качество сервиса», разобраны основные стратегии сервиса в государственных структурах. Произведен анализ белорусского сервиса. Даны рекомендации по улучшению сервиса в частных и государственных предприятиях Республики Беларусь.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record