Show simple item record

dc.contributor.authorВолодько, В. Ф.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-01-27T13:10:30Z
dc.date.available2021-01-27T13:10:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationВолодько, В. Ф. Концепции маркетинговых стратегий / В. Ф. Володько // Новые горизонты - 2020 : сборник материалов VII Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 17 ноября 2020 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2020. – Т. 2. – С. 179-180.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/84730
dc.description.abstractThe article discusses ten basic concepts of marketing strategies: production,commodity, sales, traditional, integrated, competitive, market, socio-ethical, relationship, innovative. The advantages and disadvantages of each concept, the factors of their influence on commercial activity, the conditions for successful application are analyzed in detail.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleКонцепции маркетинговых стратегийru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record