Show simple item record

dc.contributor.authorРагойша, С. М.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-01-27T13:10:31Z
dc.date.available2021-01-27T13:10:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРагойша, С. М. К вопросу управления маркетинговой деятельностью предприятия / С. М. Рагойша // Новые горизонты - 2020 : сборник материалов VII Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 17 ноября 2020 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2020. – Т. 2. – С. 191-193.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/84737
dc.description.abstractThe article is devoted to the theoretical basis of organizing the process of managing marketing activities at the enterprise. The article notes that the management of marketing activities should be considered as a set of interrelated elements. The effectiveness of this system largely depends on three processes: planning, organization and control. The article examines the main methods of organizing these processes.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleК вопросу управления маркетинговой деятельностью предприятияru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record